Terug

  • Gratis verzending door heel Nederland!
  • Zeer klantvriendelijk en persoonlijk!
  • Gespreid betalen! (vanaf €250,-)

Verzenden & retourneren

Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom jij de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, je hebt het recht jou bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Is een product voor jou speciaal op maat gemaakt, dan kunnen wij die normaal gesproken niet retour aannemen, wel kan je altijd contact met ons opnemen om te informeren naar wat mogelijk is.

Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om jou product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag gecrediteerd. In veel gevallen is het kosteloos retourneren, je kan de retourzending aanmelden via je account. Wij nemen daarna contact met je op via de mail om alles verder af te handelen. In enkele gevallen zijn de kosten voor retour van jou huis naar de webwinkel voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa €6,95 per pakket, gaat het om een metalen onderstel? Neem dan contact op met ons via [email protected], wij gaan dan regelen dat het onderstel bij je word opgehaald, de kosten daarvan zijn €35,- en zijn wel voor eigen rekening. Indien je gebruik maakt van jouw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kan je je product aanmelden voor retour via uw doinq account. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.

 



Vergelijk producten Verwijder alle producten

You can compare a maximum of 3 products

Hide compare box
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »